piątek, 4 lutego 2011

Dlaczego ?

Znalazłam dzisiaj mój stary pamiętnik ( 2008-2009 r. ). Wszystkie opisane wydarzenia odtwarzałam sobie w głowie i nie mogłam w stanie pojąć dlaczego ? Dlaczego tak wszystko się zmienia, dlaczego tak wszyscy się zmieniają ? Dlaczego ja się tak zmieniłam ? " Zrozumiem jeżeli staniesz przede mną i z podniesioną głową powiesz : nienawidzę Cię "- tak brzmi ostatnie zdanie mojego pamiętnika. Pozostało kilka czystych kartek, więc pozwoliłam sobie wyciąć zdjęcia i moje ukochane słowa. Resztę wyrzuciłam. Łatwo powiedzieć-zaczynam od nowa, ale trudniej pogodzić się z myślą, że znikniesz z mojej głowy. Widzę Cię codziennie na korytarzu, jak zachowujesz się w stosunku do innych. Nie wiem czy zachowywałbyś się tak wobec mnie ....

1 komentarz:

  1. Super całokształt Blogu:)
    Zapraszam do komentowania i polubienia mojego blogu :**

    OdpowiedzUsuń